كوچك يا بزرگ كردن بخش :.اخبار
برگزاری دومین همایش ملی ماهیان زینتی ایران در دانشگاه پیام نور محلات
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور:صبح روز یکشنبه 29/11/96 همایش ملی ماهیان زینتی ایران در دانشگاه پیام نور برگزار گردید.
در ابتدای مراسم آیات نورانی قرآن توسط قاری محترم جناب آقای محمد رجبی تلاوت و پس از آن سرود ملی ایران پخش گردید.
بعد از پخش سرود ملی فرماندار شهرستان محلات خیر مقدم و گزارشی جامع در خصوص پتانسیل های شهرستان محلات ارائه داد.
محمد پورکاظمی رییس موسسه تحقیقاتی علوم شیلاتی کشور به ارائه گزارشات شیلات و مشکلات آن پرداخت و فواید تجاری و اقتصادی را تشریح کرد.
وی گفت : برگزاری این همایش نباید صرف اتلاف وقت و هزینه باشد بلکه با ارائه مقالات علمی پربار و هم اندیشی در جهت پیشبرد رفع موانع و مشکلات این صنعت باید گام های اساسی برداشت.
استاندار استان مرکزی گفت : محلات از جمله شهرهای در آمدزا و خوب کشور است که افتتاح این همایش و نمایشگاه ماهیان زینتی می تواند هم برای استان و هم کشور موثر باشد.
سید علی آقا زاده خاطر نشان کرد : کشور باید به خود کفایی کامل برسد تا اهداف و پتانسیل های جوانان و نخبگان علمی به هدر نرود.
دکتر حین صالحی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان شیلات کشور گفت : صنعتماهیان زینتی در کشور رشد قابل قبولی داشته و ، ظرفیت‌های فوق‌العاه‌ای در حوزه اشتغال دارد .
.
 
لازم به ذکر است این همایش و نمایشگاه به مدت دو روز از ساعت 8 صبح الی 5 بعد از ظهر با برگزاری کارگاه های آموزشی و بخش ارائه مقالات و نمایشگاه دستاوردهای ماهیان زینتی در دانشگاه پیام نور مرکز محلات برپا می باشد و بازدید برای عموم آزاد است.




 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر