كوچك يا بزرگ كردن بخش :.اخبار
برگزاری کرسی آزاد اندیشی با موضوع مختار زمانه و پایان داعش در دانشگاه پیام نور مرکزمحلات
صبح روز شنبه 04/9/96 مراسم کرسی آزاد اندیشی با موضوع مختار زمانه و پایان داعش با حضور دکتر صدیقی در اتاق جلسات مرکز محلات برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور دکتر مجتبی صدیقی گفت : داعش که دست نشانده آمریکا ، عربستان و اسرائیل بود به دلیل حمایت های مختلف مالی و نظامی با همکاری برخی از نفوذی های عراقی وارد موصل شد و با سرقت از بانک مرکزی موصل توانست به قدرت مالی مضاعفی دست پیدا کند.
سرهنگ صدیقی ادامه داد : برخی از سران نیروهای ارتش عراقی خیانت بزرگی به مردم عراق کردند و با همکاری داعش ، توانستند وضعیت منطقه را بهم زنند.
وی افزود : از همان بدو داعش سپاه قدس با طراحی دقیق نظامی و به کارگیری نیروهای مردمی پاکستان (زینبیون) نیروهای افغان ( فاطمیون) و نیروهای عراقی (حیدریون) توانسنتند سپاه قدرتمندی زیر نظر مرجعیت عراق و سپاه ایران مقابل داعش تشکیل دهند.
صدیقی گفت : سردار قاسم سلیمانی با راهنمودهای رهبری عازم سوریه شد تا با پوتین در مورد مسائل منطقه و حمله قطعی داعش به روسیه دیداری داشته باشد که نتیجه همین دیدار حمله هوایی روسیه به داعش در خاک عراق گردید.
سرهنگ صدیقی خاطر نشان کرد : در جنگ داعش ایران به فرصت های خوبی دست پیدا کرد 1.نابودی داعش به دست سپاه 2.ترببیت نیروهای عراقی و سوری زیر نظر سپاه 3. جلویگیری از فروپاشی سوریه 4. فلج کردن سیاست های شوم امریکا و صهیونیست.
مجتبی صدیقی گفت : جای خالی فعالیت های اقتصادی و فرهنگی هم اکنون در مناطق سوری و عراقی خالیست که دستگاه های فرهنگی به صورت جدی باید در این زمینه کار کنند.
 
در پایان صحبت های دکتر صدیقی تعدای از کارمندان و دانشجویان مسائل و سوالات خود را مطرح نمودند و ایشان پاسخ دادند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر