كوچك يا بزرگ كردن بخش :.اخبار
مراسم عید غدیر در نمازخانه دانشگاه پیام نور مرکز محلات برگزار گردید
ظهر روز یکشنبه مورخ 19/6/96 به مناسبت عید سعید غدیر مراسم سخنرانی با حضور ریاست اوقاف و امورخیریه شهرستان محلات در نمازخانه دانشگاه برگزار گردید.
حجه الاسلام عظیم آسوده در این مراسم گفت : بعضی فکر می‌کنند پیغمبر(ص) فقط در غدیر خم حضرت علی را معرفی کردند. این حرف غلط است. یک مورد مهم آن در غدیر خم بود. پیغمبر ما(ص) از روز اول بعثت و رسالتشان تا آخرین لحظه زندگی‌شان با رفتار و گفتار و عمل خودشان، جانشینی و وصایت و خلافت و امامت حضرت علی(ع) را به مردم گوشزد کردند. اوج و یک بخش مهم آن در عید غدیر بود.
آسوده ادامه داد : یکی از مراجع بزرگ فرمودند: اسلامی که امیرالمؤمنین امام و خلیفه بلافصل پیغمبر نباشد، «ما رَضِیتُ لَکُمُ الْإِسْلامَ دِینا» اسلام منهای امیرالمؤمنین، خدای متعال می‌فرماید: راضی نیستم اسلام دین شما باشد. امروزی که مولا علی نصب شده است، «یَئِسَ‏ الَّذِینَ کَفَرُوا» امروز فاتحه کفار خوانده می‌شود. نا امید می‌شوند. چون سکان دار عالم کار را به دست گرفت و کفار شکست می‌خورند.
وی در پایان خاطر نشان کرد : روایت داریم که پیغمبر خدا را به حق علی(ع) قسم می‌دادند و می فرمودند: محبوب‌تر از علی نزد خدا پیدا نکردم.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر