كوچك يا بزرگ كردن بخش :.اخبار
دومین دورهمی انجمن علمی روانشناسی با موضوع روابط زن و شوهر در دانشگاه پیام نور مرکز محلات برگزار گردید
بعد از ظهر روز شنبه 22/7/96 دومین دورهمی انجمن روانشناسی در دانشگاه پیام نور برگزار گردید.
علیرضا دولتی گفت : دوران عقد دورانی است که روابط عاطفی بین شما و همسرتان شکل می‌گیرد و به اوج خود می‌رسد. دراین دوران باهم انس می‌گیرید، یکدیگر را می شناسید و قلق های همدیگر را تا حدود زیادی پیدا می کنید.
استاد روانشناسی و مشاور روانشناسی دانشگاه ادامه داد : در دوران عقد احساسات عاطفی شکل می‌گیرد و رابطه جنسی اگر کنترل شده و خفیف باشد می‌تواند به شکل‌گیری و ظهور این احساسات کمک زیادی کند. با این حال، رابطه جنسی تنها هدف ازدواج نیست و هیچ ازدواجی که تنها براساس این رابطه شکل بگیرد پایدار و استوار نمی‌ماند.
وی خاطر نشان کرد : سه عامل باعث طلاق زوجین خواهد شد :1.اتاق خواب 2.دخالت دیگران3.ارتباط موثر
دولتی افزود :دسته ای از افراد هستند که احساسات همسرشان را آنالیز می کنند و در دراز مدت از آن سواستفاده می کنند بسیار مهم است که در چنین شرایطی محکم باشید و ضعف نشان ندهید چون موجب می شود بیشتر تحت کنترل قرار بگیرید . با درک این مسئله حتما به مشاور مراجعه کنید.
در آخر علیرضا دولتی خاطر نشان کرد :دروغ یکی از مشکلات خانمان سوزاست نه بخاطر اینکه تأثیری روی حقیقت می گذارد بلکه وسیله ای برای گول زدن شده ، دقیقا عاملی که باعث از هم پاشیدن بنیان بسیاری از زندگی ها شده است. در این مورد هرگز کوتاه نیایید و با راه و روش درست همسرتان را از ادامه ان باز دارید.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر