كوچك يا بزرگ كردن بخش :.اخبار
برگزاری مراسم افتتاح نمایشگاه پویایی ، بالندگی و جمعیت جوان
مراسم افتتاح نمایشگاه پویایی ، بالندگی و جمعیت جوان صبح روز یکشنبه مورخ 17/2/96 در سالن جلسات  دانشگاه پیام نور مرکز محلات برگزار گردید.
مدیر مرکز بهداشت شهرستان محلات چس از خیر مقدم به ریاست و دانشجویان مرکز گفت : این نمایشگاه با محورهای خودمراقبتی، ازدواج، تغذیه سالم و اتخاذ سبک زندگی سالم در قالب پخش فیلم، عرضه کتاب، سخنرانی و سایر برنامه هایی از این دست در 113 شهرستان کشور برگزار می شود.
مهدی رضایی ادامه داد : خوشبختانه طبق آمار 66 درصد زوجین پس از ازدواج تمایل به فرزند آوری دارند و 44 درصد نیز با یک فاصله زمانی دلخواه تمایل دارند فرزند داشته باشند، یعنی در مجموع تمام زوجین تمایل به داشتن فرزند دارند.
وی با تأکید بر اهمیت توجه زوجین به اهداف بلند مدت در ازدواج، بیان داشت: داشتن اهداف، ایده ها، هنجارها و تجربیات روحی مشترک برای ازدواج، پایبندی به رابطه ازدواج و ارزش قایل شدن زوجین برای یکدیگر، پذیرش تفاوت ها و از میان برداشتن تضادها از اصول و اهداف ازدواج است که در این نمایشگاه بدان ها پرداخته خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: در نمایشگاه پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت به نیازهای امنیت جسمی  و روحی جوانان برای ازدواج پرداخته خواهد شد.
بعد از سخنرانی مدیر بهداشت شهرستان نمایشگاه با حضور دکتر حامد سروش افتتاح گردید و سپس کارشناسان مرکز بهداشت قد و وزن دانشجویان و کارمندان را محاسبه و توسط کارشناس تغذیه نکات غذایی ارائه گردید و در آخر قرص های ویتامین د 3 بین دانشجویان و همکاران توزیع گردید.
گفتنی است این نمایشگاه در کنار نمایشگاه کتاب با موضوع ازدواج از تاریخ 17/2/96 الی 21 اردیبهشت ماه برپا می باشد.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر