كوچك يا بزرگ كردن بخش :.اخبار
دیدار با آزاده سرافراز جناب آقای حاج غلامحسین رضایی
به مناسبت آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی در سال 1369 دکتر سروش سرپرست مرکز محلات با جمعی از کارمندان صبح روز یکشنبه به دیدار آزاده سرافراز جناب آقای حاج غلامحسین رضایی رفتند.
دکتر حامد سروش ضمن تبریک این روز خجسته، از فداکاریها و رشادت های آزادگان سرافراز میهن اسلامی قدردانی کرد و آنان را مایه افتخار برشمرد.
وی در گفتگویی صمیمانه با این آزاده سرافراز که پدر دکتر محسن رضایی از اعضای علمی مرکز هم می باشند؛ نحوه اسارت و مدت حضور وی در جبهه ها را جویا شد و ضمن تقدیر از فداکاریهای حاج غلامحسین رضایی  با  خانواده وی نیز به گفتگو پرداخت.
سرپرست دانشگاه دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و آزادگان به ویژه عزیزانی که در سنگر سلامت به انجام وظیفه می پردازند را مایه افتخار عنوان کرد.
ایشان در ادامه ضمن گفتگو با این یادگار دوران دفاع مقدس؛ حضور آزادگان را مایه افتخار برشمرد و از فداکاریهای جناب آقای رضایی در دوران دفاع مقدس و تلاش هایش در نظام سلامت و  خدمت رسانی به هموطنان قدردانی کرد.
حاج غلامحسین رضایی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از حسن توجه رئیس دانشگاه به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و اسارت خود پرداخت.
گفتنی است در این دیدار سرپرست دانشگاه به رسم یادبود و پاسداشت ایثارگریهای این آزاده سرافراز شهرستان و کشور هدایایی به وی اهدا کرد.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر